Öncelikle yakşamlar 🌺 gecemiz tahmin ettiğimden güzel geçti, 3 4 kere uyanmalar yaşadık ama desteksiz tekrar uykuya dönüş yapabildi. Sabah 8de uyandı, 12de uyutmak için kendi odasına geçtik. Yine aynı rutin, karartma perdelerini kapatıp odayı karanlık yaptık, park yatağına yatırdım suyunu içirdim, emziğini ve uyku arkadaşını verdim. İlk 10 dk 6 kere kucağıma alıp sakinleştirdim ve 25 dkda uyudu ama evde çok ses vardı 45 dk sonra geri uyandı, tekrar uyutmaya denedim fakat sese sürekli gözlerini açtı bende perdelerini açıp odadan çıkardım. Normalde tek uyku yapıp 2 buçuk saat uyuyordu ama 45 dk uyuduğu için saat 16.00da tekrar uyku sinyali vermeye başladı, Piknikteydik ve ilk defa bebek arabasında denedim, 20 dk sürdü 4 5 kere kucağıma aldım ama 20. Dakikanın sonunda uykuya daldı ve saat 18.20ye kadar uyanmadı. Eveet şimdi gelelim gece uykusuna, nolur maşallah diyin çünkü bunlar insanlık için küçük ama 13 aydır çektiğim eziyeti bilen ben için çok büyük bir adım. bizim odamıza geldik, pijamalar giyildi, alt değiştirildi, iyi geceler öpücüğünü verip beşiğe bıraktım, 58dk da uyudu ama bir kere bile kucağıma almadım, ufak saç okşamaları, varla yok arasında ara sıra piş pişledim. 2 kere uyandı emziğini verip saçını okşadım geri uyudu. Az önce de mamasını içirdim tekrar yerine koydum ve yine daldı. Umarım bu şekilde gider ❤️ yarın 3. Günümüzü de anlatacağım