Arkadaşlar 1 aylık bir bebeğim var ve bugün boyunca çok ağlamaya başladı. Dikkat ettiğimizde çiş ve kaka yaparken daha çok kendini sıkıp canı acıdığı belli oluyor. Emzirirken bile emmek istediği halde acıdan memeyi bırakıyorSon 1 haftadır poposu kızardı diye kaka yaptığında çeşmede yıkıyorduk acaba enfeksiyon kapmış olabilir mi diye korkuyorum. Doktor randevumuza daha bir hafta var. Başına böylesi bir durum gelen var mı? 🥺