Merhaba arkadaşlar size bi sorum olucak bebeğim 16 aylık ve ben 2 aylık hamileyim ve biz hala emiyoruz kesmeyi doktorlar şimdilik gerekli görmedi ama ben yavaştan bıraktırmak istiyorum. Şöyle bi sorunumuz var kızım doğduğu günden beri mama içmiyor bir kere denedim ama içmedi sürekli geri itti biberonu süt deniyorum fakat bir şekilde onun da reddediyor ben bırakmayı düşündüğüm günden beri memeye daha düşkün oldu bunun için bana önerileriniz var mı acaba ? !