Dilekcelik Miskokulum06 her emzirmeden sonra mutlaka sag ben ikinci dogumumu 1.5 ay once yaptim suan ole yapiyorum sukir bisey olmadi
Melisaaan Gkyz12_ güzel bende aldım hep duzenli sağıyorum duşta al sen,cok iyi geliyo,duzenli sagarsan sutun azalmaz