Berra Kitaptan bende var tariflerden atabilirim isterseniz😊 benim oglumda 5 aylık olucak yarın. Bizimde son 1 aydır asiri salyasi akiyo önlük yetistiremiyorum desem yeridir ve son gündür uyku gerilemesi yasiyoruz. 8 kiloydu 15 gün önce 70 cm. Bizde hip combitoik kullaniyoruz gazina bi tek bu mama iyi geldi. Kavanoz ve kasik mamasida hipp kullaniyoruz. Oglum severek yiyor😊