Ayseninnannesii Hanımlar sağlık ocağının verdiği damla dışında ne kullandınız ? Vegaferon kullandık ama huysuzluk yaptı gün aşırı verdim yine de ağır geldiğini düşünüp bıraktım . Tavsiye edebileceğiniz bir damla var mı?
Efeveannesi Ayseninnannesii bende burda bekleyeyim bende kullanmadım karnınımi ağritti bişey yaptı bizimde onu icirdigimde ağladı hep
Sedacyln Ayseninnannesii ocean kullanıyoruz kabız vs hiçbir etki yapmadı diğer kullanıcılarda çok memnun. 130₺ bişeydi sanırım
Doruk_efe Ayseninnannesii hiç kullanmadım en basından beri sidefer kullanıyoruz 8 aylığız içeriği çok temiz bir damla cok araştırarak başladık
Esoca38 Ayseninnannesii Ben 3 aydır ferrum kullanıyorum. Çocuk doktorumuz bunu yazdı bende hiç değiştirmedim bir sorun da yaşamadım dogursu. 5 ay daha devam edeceğim.
Sedacyln Ben sağlık ocağının verdiği değilde çocuk doktorumun verdiği damlayı kullanıyorum canım 15 gündür
Gokbed Sidefer damlayi kullaniyorum suan icin cokta memnunum dr tavsiyesiyle kullanmaya basladim bebisim severek iciyor ve uykusu duzene girdi.
Brnbckc Sedacyln oceanı ne ölçüde veriyorsunuz kilosuna göre mi oda? Bende sağlıkocağının verdiğini kullanmak istemiyorum içeriği temiz değilmiş🤷🏻♀️
Doruk_efe Ayseninnannesii günde 3 damla şeklinde kullanıyoruz 3 aydır Hayla aynı şişe ve daha da var bitmedi
Sedacyln Ayseninnannesii daha 15 gündüe kullanıyoruz canım 12 damla veriyotum hergün daha yarıya bile inmedi
Doruk_efe Hayır birazcık kendin de araştırdığında iceriğini emin ol tercih yapacağın tek damla bunu cok takıntılı ve pinpirikli bir anne olarak söylüyorum
Tazeanne3 Ayseninnannesii ocean kullanıyoduk ağızda leke yapmıyor ve en iyisi demişti doktorumuz ama değdiği yeri kızarttığı için Demiron kullanıyoruz şimdi
Mrvekpk Ayseninnannesii biz sidefer kullanıyoruz cok memnunuz tadida cok güzel arada kasıkta kalanlari ben atıyorum agzima muhallebi gibi tadı bebegimde severek iciyo
Ayseninnannesii Mrvekpk teşekkür ederim cevabınız için evet tat da önemli gerçekten içtikten sonra yüz ifadeleri söylüyor Her şeyi