Asude07 Bebeğim 2 ay 10 günlük karın üstü durmayı hiç sevmiyor hemen ağlıyor ona nasıl sevdirebilirim önerileriniz nelerdir
neslicanben Asude07 sizde onun karşısına geçip göz hizasına inin ve konuşun. Ya da sevdiği ilgisini çeken oyuncaklarla dikkatini çekebilirsiniz. Benim kızımda sevmezdi kafasını gömerdi ama ben inatla denedim 😂 28 haftalık doğmasına rağmen çok güzel kafasını tutuyor. Emekleme hareketleri yapmaya başladı bile. 3-5 dk bile olsa durdurun
pinkcloudy Asude07 benim bebeğimde sevmiyordu, su doldurulabilen oyun matı ile sevdirmistim, linkten bakabilirsiniz. https://www.trendyol.com/mimozaavm/bebek-su-oyun-mati-ve-bebekler-icin-eglenceli-su-oyun-mati-p-35349804
sedaozan Asude07 emzirme minderine karın üstü koyup karşısına zeka kartları koyun mesela ben öyle sevdirmiştim. Ama uzun süreler değil tabi ki en başta çok kısa kalır sonra zamanla alışır hemen bi anda dakikalarca kalmasını beklemeyin
pogacayanakk Asude07 piyanosu işıklı oyun halısı algım onun üstüne bırakıyorum o dikkatini çektiği için biraz daha duruyor benimki
Asude07 pogacayanakk oyun halısı bizdede var ilgisini çekiyor yüz üstü hiç denemdim yarın ilk fırsat deneyeceğim mutlaka
Helokusunannesi kızımı ilk başta kucağımda alıştırdım, gögsümde yatırarak oynadım, sonra yastık üstü yatırdım, en son kendi olacak şekilde geçiş yaptım sıkıntı yaşamadık.
Moridenisa Asude07 benim kızımda sevmiyordu ben karşısına ayna koydum kendini görünce bi gülmeler sırıtmalar ahaha 🤣 öyle durdu biraz alıştı
Suzi-12 Asude07 1 yaşını daha yeni geçti kızım yenidoğann dönemi olsun sonrası olsun ne yaptıysam hiç sevmedi bende kendi haline bıraktım şimdi şimdi kendi oyun oynarkenn yapmaya başladı
Asude07 Suzi-12 başını dik tutması emeklemesi oturması olsun nasıldı peki ayinla uyumlu muydu bir sıkıntı yaşadınız mı
pogacayanakk Asude07 özellikle akşam açıyorum ben odanın ışığını kapatıp öyle daha da dikkatini cekiyor
Moridenisa Asude07 tam net hatırlamıyorum ama 6 ay civarıydı sanırım ana kucağını kaldırmıştım gülüyordu aynaya kendini görünce
Suzi-12 Asude07 hayır hiç yaşamadım 4 bucuk aylıktı oturmaya başladı 6 aylıktı başını tutuyordu . Aslında bebekler kendi gelişimlerini güzel ilerletiyor ama biz anneler çok endişe ediyoruz bazen burdaki yorumlardan çok etkileniyoruz bebeklerimiz yapsa bile bize yapmıyormuş gibi geliyor. Emeklemedi kızım hala daha sürünüyor yerde ama 10 aylıktı ayakta durmaya adım atmaya başladı şimdi 1 yaşını geçti gayet güzel yürüyor .