Ne satacaginiz önemli, hazır ürün alıp satmayı düşünüyorsanız karı az olur ve rekabet çok fazla. Aynı hazır ürünleri satan onlarca mağaza var. Benim de mağazam vardı şimdi ise dönüş yaptığım için kapattım. 29yasindan küçükseniz devlet 1yil sigortanızı ödüyor, o da yanınıza kar kalır kazanamasaniz bile. Ben kendim toka bandana vs yapıp satıyordum, az çok kazanıyordum.