Merhaba kızlar oğlum 6 ay 20 günlük doğduğundan beri emmeyi seven bir bebek şu zamana kadar güzel emiyordu fakat 1 temmuzdan beri birşey oldu ve asla emmek istemiyor memeyi verdiğim an kıyameti koparıp ağlıyor ama böyle sanki dayak yiyormuşçasına ağlıyor baya içli içli sadece gece uykusuna geçiceği zaman memeyi alıyor oda en fazla 4 dakika sonra uyuyor birde sabahları 7de uyanıyor meme veriyorum alıyor onun haricinde gün içinde asla emmek istemiyor ne oldu anlamadım memeye öok6 düşkün bir bebekti meme emerek uyur meme olmayınca gözünü bile kapatmazdı meme reddi olabilirmi ama öyle olsa gecede ve sabah uyanıncada emmek istemesdi diye düşünüyorum şu 5 gündür kafayı yemek üzereyim ne olmuş olabilir? Diş çıkarmayla alakalı olabilir mi tekrar memeye dönüncek çok endişeliyim