umutsuzanne_34 biryazmasali öyle değil mi yanlış görmedim yani bizim burada bebek mağazası da 500 e satıyor demek ki annesi pahalıya almış arkadaşın
biryazmasali umutsuzanne_34 evet demekki çok farklı satıcılar da var 800 e de var aynen oyle olmuş ama daha uygunu veriirse araştrp bence satılabilr
BenMathilda Yusufunhediyesi Ürünün kendinize ait gorsellerini paylasarak, postunuzun daha cok anne tarafindan görülmesi icin yorum atarak ustte kalmasini saglayarak satışınızi hizlandirabilirsiniz 🌺
Deletedmom5284 Yusufunhediyesi evet ama bu çok güzel birşey ben çok memnunum alana hayırlı olsun şimdiden herkese tavsiye ederim
Yusufunhediyesi Deletedmom5284 evet çok kullanışlı ama bizim şuan buna ihtiyacımız yok bebek arabası üstelik eşim sürekli her yere arabayla götür onun için satmak istiyorum
Yusufunhediyesi BenMathilda işte ambalaj açmamış kutusunda daha duruyor anca internetteki fotoğraf var