Seyda-ygz22 Benim kızım da oyle, çığlık kıyamet, komşular her gece aynı saatte ne oluyor bu çocuğa diyorlar eminim. Sanırım cok uykuları geliyor uyku saatlerini kaçırıyoruz. Veya uyumak istemiyorlar oyuna devam etmek istiyorlar ama halleri yok.. Bilemiyorum bir huy da olabilir