ozgurm hanimlar dugun zamanimda convers giymistim onun onundeki plastik yerine esimle adimizi yazmistim kalemle ama nasil biseyse cikaramiyorum yaziyi bi yontemi varmi acaba yardimci olabilecek
Bebegimm1 ozgurm ben beyaz ayakkabilarimi ayakkabi boyasiyla boyuyorum yeni gibi oluyor belki işe yarar deneyin.birde sungerin sert kismiyla cifleyin aklima bunlar geldi
ozgurm Bebegimm1 yok olmuyor tam onu plastik yeri siyahla yazili ne yaptiysam olmadi camasir suyu cif kolonya aseton dis macunu hic cikmiyor nasil bir kalemse artk belki dedim basindan gecen vardir boyle bi durum