Bebeğim 2 yaşında 11 kiloydu hep zatıf bi çocuk bunu sorun etmiyorum ama gecen hafta bi hastalandı grip tarzı bişeydi 1 2 gün sürdü bu süreçte evet iştahı eskisi gibi değildi lakin ben öğünlerini yine alsatmıyordum yediriyordum bi şekilde fakat bu günlerde zaten sık yaptığı kaka sayısı dahada fazlalaştı ve günde 4 5 defaya çıktı 1.5 kilo verdi şuan 9.5 kilo yemesi güzel ama kilo almıyor aksine veriyor bi sorun var gibime geliyor doktora götürmek istiyorum bu durumu yaşayan vs varmı ?