Derinnn0 Merhabalar. Bebeğim 2 aylık, sürekli karnı gurulduyor, artık bağırsak sesleri mi bilemiyorum ama sürekli oluyor, üşütmekten mi acaba neden olabilir bu sesler ?
CansuMF Derinnn0 bizim de öyle gazdan dolayı oluyor rahat atıyorsa sorun yoktur biz doktora sormustuk
Derinnn0 CansuMF bazen kendini çok sıkıyor ayaklarını topluyor ikiniyor falan ama her gün değil tabi, gaz damlası önerdi doktor ama almadım biraz beklemek istedim. Soğuk yiyip içmekle alakası olmaz değil mi sizce ?
CansuMF Derinnn0 yok yok onunla ilgili değil siz gaz damlasını alın bende bir ara kestim 2 hafta felan o ara çok kötü geçti gaz damlalarina tekrar başladık bayagi bir etkisini gördüm siz de faydasını görürsünüz o gurultu sesleri kesilmiyor ama gazı çıktıkça daha sakin oluyor