bugra_mom3244 benim kızım 5,5 aylık biz kavga edince o da çok huysuzlaşıyo. Hissediyo evdeki gerginliği. Ne mama içiyo ne uyku uyuyo. Gerçekten anlıyorlar. Konuşmalarımızı bile. Mümkün olduğunca bebeğinizin yanında tartışmayın. Tartışırsanız bile sesiniz sanki oyunmuş gibi çıksın. Doktorumuz bize öyle söyledi. Kavga mı ettiniz tartışma mı oldu şarkı söyler gibi konuşun bebek gerilmesin. Hissetmesin dedi. O günden beri ben mümkün olduğunca ses tonuma dikkat ediyorum.