Askoglumm Merhaba arkadaşlar 1 seneye yaklaştık bezi bırakalı 4 yaşına girecek oğlum ama sürekli çok sık aştına kaçırıyor bugün nefroloji doktoru bu ilacı verdi kullanan var mı
Askoglumm Yok mu arkadaşlar kafam çok karışık kullanıp kullanmamak konusunda çoğu kişi kullanma diyor