Yanakkizim Elif_efe_ sadece yoğun isal vardı bugün ilaçlara başladık bide katı verdim bir kere yaptı isal ama aşırı soğuk ter atıyor
Elif_efe_ Yanakkizim anladım iyi olacak inşallah , benim oğlumda ishal ve kusma vardı ama bu yüzden çok su veriyordum , kaybettiği suya göre su verin artık yani ishaline göre kusma ve ishal bir arada oldu mu yatış en iyisi umarim olmaz
Yanakkizim Tosbikkkk yok canım başıma gelince keşke vurdursaydim dedim kendimi sucluyorum şimdi başıma gelince anladım iş işten gecti