Merhaba hanımlar 😂 geçen sene öğrendim boyun duzlesmem olduğunu ama üstüne düşmedim. Ne zaman ki sırtım kitlendi kambur gibi yürümeye başladım o zaman acile gidip iğne olup rahatladim. Hemen ortapedinin yolunu tuttum. İleri derecede boyun duzlesmem ve 3 tane minik minik fıtığım varmış. Doktor ilaç yazdı egzersiz verdi 1 ay yap eğer rahatlamazsan iğne tedavisine başlayalım dedi. Ne mümkün rahatlamak enseden başlayan baş ağrısı , baş dönmesi , kolda uyuşma , sırt boyun ağrılarım. Hele ki gece olup yatmak istemiyorum sabah yataktan kalkınca üstümden tır geçmiş gibi oluyor. Bide evi temizleyip o gün çocukları yıkarsam vay halime kitleniyorum hemen. Kremlerle idare ettim aylarca. Bugün gittim iğne tedavisine başladım. Baş ağrım geçti şükür son 2 haftadır basım ağrıyordu ama agrimadigi saat yoktu. Boyun agrimda geçti sırt ağrım devam ediyor. Bu tedaviyi görüp rahatlayan var mı ? Birde kaç ayda bir yaptırılıyor. Ben şuan memleketteyim burda gittim. Tedaviye evime dinunce devam etmek istiyorum