Yaklaşık 1,5 aydır çalışıyorum bebeğim 10 aylık geceleri sabaha kadar memede kalmak istiyor gece kaşık maması hazırlıyorum yemiyor sabaha kadar emmek istiyor biberon ile Sütümü almıyor. Saat gece 2-3 kadar uyanık durmak istiyor annemlerler seni ve sütünü özlediğinden diyor böyle bir. Şey basına gelen var mı ? Gece ağladığında biraz kızdım ona şimdi çok kötü vicdan azabı çekiyorum Çalışan anneler nasıl yapıyorsunuz geceleri yazar mısınız lütfen