Benkimimki Nurerdgn canım evresinin kesin tanısı için pet çekilmesi lazım sadece boyun çekilmiş anlaşılan göğüs vs bakılması lazım sıçrama var mı diye
Merve43 Nurerdgn hangi evre olduğunu göremedim ama süreci genelde iyidir iyileşme yüzdesi oldukça yüksektir geçmiş olsun
Nurerdgn Merve43 çok teşekkür ederim level 4 yazınca evre 4 sandık biz o değil demi içimi rahatlattiniz birazda olsa Allah razı olsun
Nurerdgn minikbaykus amcamın oğlu hiçbir fikrim yok bizden saklamislar biyopsi sonucu çıkınca bize haber verdiler şuan kuzucum da dahil kendilerini kapatmış vaziyetteler arayıp sormamizi istemiyorlar
Zynp26- @“Nurerdgn”#p21335176bende anladım sonucu da orda sıgara yazıyor yanlış görmediysem o ne demek onu anlamadım