Merhaba,
Bebegim 13 aylık. Gece çoğu zaman emmiyor sabaha kadar göğsüm şişiyor bu arada tek göğüs emiyor. İki yaşına kadar emzirmeyi istiyorum tek göğüste olsa. Sütün azalmaması için sizce sağmalı mıyım benim gibi olan var mı? Uyanınca zaten emiyor şişlikte gidiyor. Birde sağınca sabaha emmesinde doymuyor az geliyor gibi. Kusura bakmayın biraz karışık oldu.