Anneler bebeğimi geçen hafta acile götürdüm 39 derece ateşten doktor dişi tomurcuklanmış dedi dalar bir haftadır sanki saatli gibi geceleri kafasında bi ateş beliriyor acaba dişten mi korkuyorum ateş şakaya gelmez doktorda öyle dedi fitil veriyorum düşüyor