Merhaba arkadaşlar oğlum 4 aylık ve 3 haftadır iştahsız .. daha öncede iştahsız diye paylaşım yapmıştım .. inanın evde 8 çeşit mama ve 5 çeşit biberon var hepsine aynı tepkiyi veriyor .. alerji kaynaklı olabilir dediler ama gaita tahlilide temiz yani süt alerjisi yok .. başka bir alerji bazlı iştahsızlık olabilir mi bilmiyorum ama en son reflü geldi aklıma .. arada kustugu oluyor ama genelde sürekli ağzına geliyor ve geviş getirir konumda .. reflü yatağında yatıyor ve gaviskon infant kullanmıştık bi ara .. boğazı falan mı tahriş oldu bilemedim.. doktorumuz geçer diyor yani sadece polivit falan önerdi .. ki zaten reflüsü olan bebeğede portakal aromalı birşey vermek çok mantıklı gelmedi açıkçası.. demir eksikliği falanda yok .. inanın 3 kilo birden verdim stresten ..lütfen fikirlerine ihtiyacım var yardımcı olabilirmisiniz