Merveedd yenidoğan döneminde emdikten sonra göğsümde uyudu hep, hatta uzun süre beşiğine koymadım, ben de tadını çıkardım ☺️ Sonraları da gazını çıkarırken omzunda uyuyordu, bir süre sonra etrafı keşfedince o pozisyonda pilates topunda zıplamaya başladık😁 işe yaradı, uyudu bir süre, artık hem ağırlaştı hem de daha da farkında etrafın (4 aylık olmak üzere) bacağımda sallıyorum, ama bazen yine emdikten sonra uyuyakalır omzumda, daha şimdiden o yenidoğan zamanlarını özledim bile ☺️