2 aya kadar vermediysen yani ihtiyaç duymadıysan
Şimdiden sonra verirsen daha bilinçli anlar farkeder
Ben ilk doğduğundan itibaren ara sıra vermiştim lansinoh biberon stümü sağıp dışarda falan yada evde ben işimi yaparken babası içiriyordu ama meme reddi yapmadı hiç bende yine emdi
Fakat sonradan bıraktık sağmak yorucuydu