Demeteymenim Merhabalar oglum 4 aylik ve kundak yapmadan asla uykuya dalamaz ama kundak yapmayi istemiyorum artik havalar cok sicak çok terliyor ve surekli ellerini ayaklarini cikarma cabasinda kundak yapmayi nasil birakabilirim kundaksiz uyuduğunda ellerinle surekli kendini uyandiriyor sizler kacinci ayinizda biraktiniZ
Deletedmom_61 Demeteymenim kuzum gecikmişsin bile benim kızımda sürekli elini cikartirdi bide yorganın altına girerdi kaya kaya ayaklarını acilmayinca korkardım kıştı tabi 3 aylıkken falan bı anda bıraktım bı kaç gün uyandırdı kendini sonra baktım öyle rahat uyuyor bidaha hiç yapmadım
Ece__ Demeteymenim hiç kundak yapmadım, kızım izin de vermedi zaten,elleri hep açıkta dursun istiyordu. Kendini sürekli uyandırıyordu ki hala aynı ama alıştık böyle
Miine Merhaba 2 buçuk aylıkken bıraktım birden 2 gün uyandı öyle alıştı, donmeye baslayinca tehlikeli olur , tavsoyenkisa sürede bırakın öyle böyle alışır