Gunesenerjim1 Merhaba anneler öncelikle doktora gitmeyip size sormamin nedeni evde tekim bebegimle esim çalışıyo sehir dışında sabah gelicek.. Köpeğimi bahceye çıkardım kizimla cisini yapmasi için kedi köpeğime saldirdi onu kurtarayim derken bana saldirdi ben baya bagirdim filan sahibi geldi kedinin aşılı olduğunu söyledi bende emin olmak icin baha tehdit ettim filan hastaneye gidemiyorum bebegimle basina bole bisey gelen varmı ya bisey olurmu israrla aşılı olduğunu soyledi offf
BalBademmmmmm Gunesenerjim1 Birşey olacağını sanmıyorum ama arkadaşıma saldırdı o aşı olmuştu kuduz aşısı galiba. Ayrıca takıldığım nokta kedi bahçede dolaşıyor ve sahipli? Ev kedileri genelde dışarı çıkmıyor
Deletedmom_23 Gunesenerjim1 Ben herhalde sokak kedileri tarafından Zibilyon kere tırmalanmışımdır.Hiç aşı olmadım
sb- Gunesenerjim1 sokakta olduğu için ev kedisi de olsa tetanoz aşısı olsanız iyi olurdu. Hamileyken oldunuz mu tetanoz aşısı 1 yıl içinde olduysanız gerek yok ona da
biricikbebegim Gunesenerjim1 geçmiş olsun. Kedi tirmiginda genelde kuduz değilde tetanoz aşısı yapılır ve hamileyken tetanoz aşısı olduysaniz on yıl süresi var diye biliyorum yine de araştırıp çevrenizde sağlık çalışanı varsa daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz tekrar geçmiş olsun
Gunesenerjim1 Veterinerimizi arayip sordum asiliysa bisey olmaz bizi hergün kac tane kedi tirmaliyo dedi ama icim bi rahatlamadi emziriyorum diye
CansuMF Gunesenerjim1 tetanoz aşısı yapıyorlar hastaneye gidince yakın zamanda olduysanız gitmenize gerek yok
Gunesenerjim1 BalBademmmmmm ayni seye bende takildim yeni yavrulamis bizi tehlike olarak gördü büyük ihtimal ama madem oyle salmayin disari ne isi var bahcede dedim kaciyo diyo yani istese tabiki engel olur tamamen ihmalkarlik
Gunesenerjim1 Napsam hastaneye gidene kadar emzirmesem mi acaba hastaneye nasil gidicem bilmiyorum ama offf aksam aksam
[silindi] Aşılı ev kedisi ne yapabilir hiç bişey ,benim de var kedim oyun oynarken bu kadar olmasada tırmalar ve emziriyorumda hiiiiç bişey olmadıı.. sokak pişileri tarafındanda çok tırmalandım hepimizii sağlıklıyız 🙃
Gunesenerjim1 [silindi] icim rahatladi biraz emzirmesem dert etmezdim pek ama madem oyle diyorsunuz 😊
[silindi] Gunesenerjim1 yok yok korkma kuduz bulaşması için tırmalayan (ama çoğunlukla ısıran) kedi yada köpeğin gözler kıpkırmızı ağzı köpük köpük olması gerekir. Ev kedisi masum ☺️
Gunesenerjim1 [silindi] aman iyi ya benimde 1 bucuk yasinda köpeğim var oldukçada yaramazdir ama hic bole bisey görmedim ondan onuda tirmaladi hain kedi 😁
Gunesenerjim1 CansuMF yakın zamanda bi kac saat once kopegimi cisini yapmasi icin bahceye cikardim cikmaz olaydik 😀
Gunesenerjim1 biricikbebegim sb- doğru söylüyorsunuz hamileyken olmustum en guzel bilgi bu oldu unutmusum teşekkürler 😊
Denizcancat-2020 Gunesenerjim1 kuzenimin oglunu küçücükken kedi tırmalamıştı gobeginden kuduz aşısı yapmışlardı