3buçuk aylık kızım 5 kilo. Çok üzüldüm, bugün çok ağladım. Karnımda da küçüktü, çoğunlukla emziriyorum. Az az devam sütü de verdim bu zamana kadar. Geçenlerde meme reddi başlayınca mamayı bıraktık. Doktorum da hep sütüne güven demişti. Bugün tekrar yıkıldım.
Zihinsel ve bilişsel gelişimi çok iyi. Tam 3 hatta, 4 aylık davranışları sergiliyor ama bedeni küçük yavrumun. Üzülmeyin yalnız değilsiniz `