Kızlar merhaba oğlum bugün 50 günlük oldu fakat doğduğundan beri ishal gibi günde 10 defa yapıyor kaka yaptığında çoğu zaman taşıyor üstü batıyor şehir hastahanesi ve sağlık ocagindaki doktorumuz normal dedi ama bana hiç normal gelmiyor artık şu gibi kaka yapıyor ve hiç durmuyor çocuğum uyumuyor sürekli ağlıyor napacagimi bilmiyorum varmi yaşayan