umutsuzanne_34 doktor ve hemşireler ve bebeğin isteğine bağlı o anda siringayi kabul etmiyorsa bebgi aç birakamazlar benim kızımda biberon la besledim aynı zamanda hortumla ama ewe geldiğim de wmiyordu 2 dk yoruluyordu kaşık biberonla besledim ilk 3 ay ama kilosu zayıf olduğu zatn özel mama kullandik gayet emdi biberon kullanmama rağmen doktorumuz ds dedi mecbursunux dedi biberon a çünkü kilo alması beslenmesi gerkliydi 1865 gr dogan bir bebek ti kızım şuan 8500 gr mesela 10 ay kontrolünde okdrdi