Srmurs canım bizimde 3. Ay bıttı 4. Aya gırdık ve ilk 8 gun sonra kaka yaptı oda bnim sayemde kulsk cubugunu yagladım poposuna dairesel hareketlerle doktum zaten bunu yaptıgım gıbı kakasını oracıkra yaptı krema kıvamında oldu çok cıvık değildi ondan sonra brkledim yıne yapmadı 6 gun olunca bn yıne aynı şekilde kakasını yaprırıyordum bu böyle 1 ay sürdü kendi başına hiç yapmadı dün doktora götürdüm anlattım kaka yapmıyor ben yaptırıyorum diye bu arada hiç bir huzursuzlugumuz yok gazımızı çıkartıyoruz anne sutu alıyor doktorun dediği çocugu kendı haline bırak istediğinde yapsın devletin verdıgı damlayı kullanma dedi oda tetıklıyor dedi başka bir damla verdi birde bagırsak rahatlatıcı bır damla daha verdı şimdii neolur bilemiyorum bugun alıcaz ilaçlarını nirde bu ara sutunu sagıp 1 cay kaşıgı yag ile verıyordum sabah akşam 5 gun falan verdım tık yıne bişey olmadı şimdi inşallah alıcagımız damlada şifa buluruz birde doktorum şu kadar gune kadar normal diye gun sayısı vermedi karnına baktı sertlık var mı bana sordu sutun var mı dıye o kadar bizim ayrıca kilo alımşarımızda çok yavaş 4 ay 17 gunluk 5350 gram olduk