aybikreis gectigimiz hafta kizim iphone 8 ic ekrani kırdı,ekran degisimi dolar bazinda imis,900tl verdik,hoparlör tamir oldu bi de ekrandaki orta tus,toplam 1350 tl 😬 kucuk kizim da note 5 kullaniyordu ekrani kırıldı ve tamiri 1600 tl dedi,ikinci eli de o fiyat ve yaptirmadik. O ara ikisine de 3er 4er bin tl ye telefon almak istedim,bakmaya gittim gitmez olaydım. 4 ay oncesi ile arada 3 kat fark var.