ipekayguncifci İyi akşamlar kızlar 🫶2 aylık bebeğim var emzirmeyi bir türlü başaramadığım için bu güne kadar hep sağarak biberonla verdim benim gibi olan var mı sütün devamlılığı ve azalmaması için tavsiyeleri olan
57ezgi ipekayguncifci benimde 5 ay sütüm geldi çoğunu sağarak verdim bi azalma olmadı 5.ayda korona aşısından sonra kesildi ama şey diyorlar çocuğunuza dokunarak sağın eşyasını koklayarak sağın biyerde okumuştum ama ben hiçbirini yapmadım :)
Hilalyusra Sagip oda sıcaklığında kac saat duruyor ısıtıyor musunuz bende sagip vermek istiyorum soğuyunca tedirgin oluyorum
57ezgi Hilalyusra oda sıcaklığında 3 saat dolapta 3 gün buzlukta 3-6 ay arası dolaba koyun benmari usulü ısıtın
ipekayguncifci Hilalyusra oda ısısında içilebilir 3 saati geçmediyse ısıtmaya gerek yok ama isterseniz suyun altına tutun biraz ılısın ben e bebekten termal çanta aldım ısını yine bir nebze koruyor içinde sağınca ona koyuyorum ılık duruyor
57ezgi Hilalyusra 3 saati geçerseniz direk çöpe atın ama bu sıcaklarda ben sizin yerinizde olsam tehlikeye atmam buzdolabına koyun içeceği zaman çıkarın bi cezvede su ısıtın dolaptaki sütü biberona koyun biberonu cezvenin içine zaten hemen süt ılınır ama asla açık yanan ocağa koymayın ateşte ısınmayacak benmari şeklinde olacak