Bende yaklaşık 2. Ay gibi başlayan meme reddi biberon reddi ile uğraşıyorum ne mama ne anne sütü içmek istemedi hep uykuda besledim gündüz biberon ile gece emerek bi şekilde 7. Aya geldik ek gıda biraz yiyordu son zamanlarda ağzında bekletiyo yarım saat bile tutuyo yutmuyo sanırım diş diyorum yemeyen çocuk çok zor yaşayan bilir inşallah sağlıkla büyürler