xgamze benim BES hesabım var temmuz 2022 de 8. Senesi bitecek , 3 ay ödemezseniz BES hesabınız kapanıyor , önceden devlet katkı payı %25 idi , 2-3 ay önce %30 yaptılar diye biliyorum. 10 yıl sonra paranızı ister tamamen çekebilirsiniz , isterseniz 3 ayda bir 3 aylık olarak alabilirsiniz , isterseniz her ay maaş şeklinde alabilirsiniz , isterseniz de parayı biriktirmeye devam edebilirsiniz , başka sorunuz varsa yardımcı olmaya çalışayım , ayrıca ister yıllık olarak ister aylık olarak yatırabiliyorsunuz , onların belirlediği asgari bir tutar var ona göre yatırıyorsunuz