Hâlâ destekli uyuyor, meme bağımlısı oldu gitti ve son birkaç gündür dışarıda arabasında asla durmuyor sürekli kucak istiyor. Bir saniye bile rahatım yok, yemek yapsam eteğimde ağlıyor, evi temizlemeye kalksam avazı çıktığı kadar bağırıp kucağıma gelmek istiyor. Ne hayır’dan ağlıyor ne güzel laftan. Diş deseniz dişleri çoktan çıktı, bir hastalığı yok çok şükür. Bazen sinirlerime hakim olamayıp bağırıyorum sonra pişman oluyorum. Herkes gerginsin diyor, anlatamıyorum. Bu normal bir durum mu, ne yapacağımı şaşırdım, sinirlerim yıprandı oturup oturup ağlıyorum…