Zeyneb Kizlar merhaba bi akrabam yeni dogum yapti ama meme basi asiri buyuk bebisim ise agzi ufacik alamior ve bu nedenle de cok ugrasmalaeina ragmen memeyi tutturamiolar ne onerirsiniz acaba?