Sahrabalam İyi mi bilmiyorum ama eşim telefonculuk yaptı bir zamanlar . Şöyle anlatayım onun iPhone bataryası orjinaldi ve %80 di. Benim iPhone bataryamı , telefonu ikinci el aldığımız için değiştirmiştik.Yeni batarya aldık ama benim %100 gözükmesine rağmen onun şarjı benimkinden kat be kat iyi gidiyordu . Yani eğer zayıfladıkça değiştirmeyi düşünen varsa telefoncuya bu konu hakkında sorsunlar derim. Orijinal illa başka oluyor.