Trkcnnnn Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık bazen uyuyunca birden deli gibi ağlıyor kucağıma alıyorum zor sakinleştiriyorum geri uyuyor bidaha kalkmıyor ama bazen böyle birden deli gibi ağlayarak uyanıyor sizce neden başınıza geldi mi daha önce hiç
Atatemel Trkcnnnn benim oğlum da bazen öyle oluyor kâbus görmüş olabilir kucağıma alıyorum sakinliyor geri uyuyor
Deletedmom_21 Trkcnnnn bizimde o aylardayken olmustu sebebi ne olduğunu cozememistik ama gecti cok sukur
Miniminim Trkcnnnn canim uyuduğu yerde uyanmiyorsa yada uykuya zor daldiysa olur öyle al pispjsla üzülme annesi
anayim_ben Atatemel aynı şekilde, ya kucağımda , yada emzirip sakinlestiriyorum, şükür tekrar uykuya dalıyor, kabustan mi diyorsunuz
gulse_uyak bunun bir çok sebebi olabilir atak,uykuya geçişte tekrar emme isteği,gaz,korku vs.. çocugunuzu tanıyıp ona göre hareket edebilirsiniz
Trkcnnnn gulse_uyak küçücük çocuk Allah korusun korkunca akıl dengesine bişey olur diye korkuyorum ya balkondaydık eşimle güzelce uyuttum kamerası var o yüzden mutfakta yemek yiyorduk birden sıçradı ağlamaya başladı ama nasıl ağlıyor kameradan gördüm hemen yanına koştum kucağıma aldım biraz ağladı sonra sakinleşti uyudu arada yapıyor bunu 3 4 kere başımıza geldi
gulse_uyak Trkcnnnn kendini kasıyorsa gazdır 4 ay tam gaz zamanı.korkmayın birşey olmaz öyle büyüyorlar maalesef.ilk çocuk sa tedirgin olmanız normal 2.3.den sonra normal geliyor