Bebeğim 12 aylık. 4. Ayından sonra emzik verdim ve sadece uyku vaktinde verdim tabii uykuda da emiyor çünkü uykuları çok çok sorunlu. Dalması çok uzun sürüyor emzik bayağı yardımcı oluyor. Ama diş yapısı çok bozuldu. Bir yerde 2 yaşına kadar emziğin dişlerde yarattığı bozukluklar geçici olur diye okumuştum ama. Hemşire bugün bıraktır dedi ama nasıl olacak bilmiyorum 😔