amansallagitsin Merhabalar dogumdan sonra ucrtesiz izne cikipta ise baslayamayanlar issizlik maasindan yararlanabildiniz mi yani o sure zarfinda 6 aylik ucretsiz izin sorun olusturuyor mu maasi almakta
Nurm23 amansallagitsin siz kendiniz mi cıkıcakcınız iş yerimi çıkartıcak bende doğum iznim bitince çalışamıcam çünkü. İş yeri sizi çıkarırsa işsizlik alabiliyorsunuz
amansallagitsin Nurm23 is yerim beni cikartirsa 6 aylik iznimdem bi sknti olur mu alamama gbi bn yok die biliyorum cnku bana gelipte olmuyor demesinler