Alvindmrkl nesekaan benim de kokuyor temizleyici de kullandım geçmedi açık da bırakıyorum lastiği de siliyorum ıslak bırakmıyorum 5 senelik ama bilmiyorum bi koku var hafif
Miranbaby22 Makina temizleyici kullan geciyo canım benimde öyleydi makina temizleyici aldim kullandım geçti
Eftelya-29 Çamaşırı çıkardıktan sonra yarım saat kadar kapağı açık tutmanizi tavsiye ederim.Artı makine temizleyicisi ile önce deterjan gözünü silip sonra temizleyiciyi göze döküp makineyi boş çalıştırın koku filan kalmaz .