Herkese hayırlı akşamlar. Kızım bugün 4 aylık oldu. Aşımızı olduk. Huysuzluk yapmadı. Yaptıysa da anlamadım. Her zaman huysuz 🙈 sağlık ocağı demir ilacı yazdı ama almadım. D vitamini de değiştirmek istiyorum. Gazlı ve alerjik bir bebek ne önerirsiniz? Dr kontrolümüze daha var