Merhaba herkese
Bebeğim 6 aylık anne sütüyle beraber alerji maması progomin as kullanıyor alerjisi geçti diyebilirim. Yumurtaya vardı ve geçti . Süte alerjisi yoktu ztn . Ama kendisine ek gıda vererek henüz denemedik benden geçen alerji geçti yani. 8.ayda yumurta tadımı yapacak doktor. Halen alerji maması kullanıyorum anne sütü az oldugunda. Devam etmemin bi sakıncası var mı veya normal mamaya mı geçmem gerekiyor. Alerji mamaları içerik anlamda zayıf mı yeterli mi bilemedim.