Selam anneler bebeğim 22 haziranda 4 aylık oldu. 17 haziranda tarttığımda 7.450 gramdı. Bugün yani ayın 5’i tarttığımda 7.400 çıktı. Anne sütüyle besleniyor sütüm yeterli değil mi? Ne yapmam lazım. Ya da sütü yağlandıran şeyler nelerdir? Çok üzüldüm yardımcı olun lütfen