Tugce88me kızlar 14 aylık ikizlerim var biri 12. Ay diğeri 13.ayda yürümeye başladı evin içerisinde gayet. Güzel yürüyorlar dışarı çıktığımızda denge sorunu yaşıyorlar yürümek istemiyorlar takılıyorlar düşüyorlar normalmi bu senin süreç bilgisi olan varmı
Mavisim Tugce88me merhaba benimde ikizlerim 10bucuk aylık 1 aydır ayağı kalkıp tutunarAk sıralıyorlar ama henüz adım atmadılar sizde süreç nasıl oldu
Wanderlust Tugce88me tabi ki normal daha 1 ay olmus hemen normal yurumelerini beklemeyin evde puruzsuz ortamda yuruyorlar disarida bircok farkli zemin var dusmeleri denge kayiplari cok cok normal zamanla duzeliyor endise etmeyin
ikicocukcokcocuk Tugce88me 11 aylıkken kızım evin içinde çok güzel yürüyordu babası yürüme hediyesi ayakkabı bile aldı heyecandan giydi evin içinde yürüyordu sanki 10 senedir yürüyor gibi ama gel gelelim dışarda yürümüyor bende yere indirdim elinden tutarak yürüdüm birkaç gün daha sonra yalın ayak betonda yürüttüm dışarda sonra karşısına geçip gel yaptım 1yaşında tamamen yürüdü arabadan indiriyorum şuan ben inmeye yolu yarılıyor siz düşünün😄
Tugce88me Mavisim merhaba öncelikle maşallah bebişlerinize bizim süreçte önce sıralama ve Taytay durma ve adımlama şeklinde oldu 10 aylıkken bizimkilerde sıralıyordu bi anda kendilerine güven hissettikten sonra yürüdüler bebeklerinize güvenin emin olun başaracaklardır zamanı gelince 💐
Mavisim Tugce88me ikizlerimden biri parmak ucuna basıyo endişe ediyorum düzelirmi bilmiyorum diğeri ise daha korkuyo gibi kız olan daha hızlı öğremecek sanki
kirmizibasliklikiz_ Tugce88me 15 aylik olmak uzereler sizin gibi biri 12. Ayda digeri 13. Ayda yurudu 😁
Tugce88me Wanderlust düz zeminde yürüttüm özellikle bozuk yollarda yürüyüp hevesleri kaçmasın diye ama yine de elimden tutmak istediler ve ben bırakınca düştüler
Wanderlust Tugce88me endise etmeyin cok normal evde de bir iki saat disarida giydikleri ayakkabinin altini silerek giydirin tum gun ayakkabiyla gezmesinler ama ayakkabiya alismamislardir belki yine de zamanla duzeliyor normal bir durum
Tugce88me Wanderlust evet evet olabilir ayakkabıya alışmadılar henüz doğru ayakkabı bulamadık bir türlü ne denediysek yürümediler onun da etkisi vardır illaki 💐🙏
Tugce88me Ozgetubaturkoglu her bebek farklı unutmayın bi günde bile gelişim olarak çok yol alıyorlar 🙏💐