Biz direk kendisine taşındık. Babam 13 yıl önce vefat etti, kardeşim şehir dışında okudu ve orda iş bulup kalmaya karar verdi. Annemde koca ev zaten çocuğa ben bakıcam hafta içi burdan işe gidip geliceksiniz yatı bu evde yarı o evde olmaz dedi. Tası tarağı topladık anneme taşındık. Annem şimdi bi tek çocukla ilgileniyor geri kalan herşey bizim üstümüzde temizlik, alışveriş. Taşınmayıp sadece çocuk baksaydıda faturaların yarısı mutfağın tamamı bizim demiştik. Kendi maaşıda anneme kalıcaktı işte.