defneninannesi10 Kizlar doğum yapalı iki ay oldu normal doğum yaptım hamile kalmadan önce 63 kiloydum ve suanda 71 kiloyum doğumdan sorma bir 10 kilom gitti ama eski kiloda olmayı çok istiyorum ama bebegimi emzirdim için istahimi kesemiyorum sizce napmaliyim
Ozgezafer defneninannesi10 valla emzirdiğin için o iştah zor kapanır😁 ben hamileyken bu kadar iştahlı değildim ya noluyosa artık değişiyo vücut
Nereidd defneninannesi10 kiloları düşünmeden hayatın tadını çıkarmalısınız bence 😁 daha iki ay olmuş, giderler ne acelesi var 😉
Ayaz0608 defneninannesi10 benimde 10 kilo fazlam var emziremiyorum ama en azından 5 kilo gitse pantolonların içine gircem ama nerdeee 2 ay oldu bende dogum yapalı
Belisss defneninannesi10 Ozgezafer emziren anne cok cabuk acıkır lafını cok duydum ama bende oyle degıl ben hala aynı yıyorum emzırdıgım ıcın ekstra yemiyorum nasıl acıkıyosunz 😂
defneninannesi10 Nereidd haklısın daha iki ay oldu ama kıyafetlerin olduğu gibi dolapta duruyor giyinemeyince daha çok sinir oluyorum
Meray Ben 6 ay sadece emzirdim kızım şimdi 10 aylık aldığım bütün kilolar gitti birkaç kilo da fazladan verdim. Emzirme döneminde çok yemekten ziyade kaliteli şeyler yemek önemli bir de sıvı tüketimi. Yani emziriyorum diye çok yemeyin kızlar 😁
Ozgezafer Belisss ya aslında acıkma değil bişeyler yeme gereği duyuyorum he bide hamilelikte aldığım kilodan esktra 4 kilo verdim zaten
Can defneninannesi10 bende ayni durumdayım ya vermem gereken sekiz kilo var 😌emzirdiğini icin çok acikiyorumm
ahlasinannesi Çok kilo vermek de iyi degil. 58le hamile kaldım 78le doğuma girdim 1 aylıkken oğlum. 55 killoydum şimdi 6 aylık oğlum 49. Kiloyum emziriyorum biri yemek yedin mi diye sormasa yemek yemeyi unutuyorum doktor kontrolünde kilo almaya başladım 45e kadar düşmüştum. Ayın 15nde kemik testine giricem kemik erimesinden şüphe ediyor doktorim
SevimnurBasaran defneninannesi10 keşke kilomun birazı gitmeseydi diyorum bende, hamilelikte 16 kilo aldım bebeğim şu an 3,5 aylık ve eski kiloma geri döndüm 😒