Kizlar yaklaşık 1 senedir gözden sıkıntımız var di bundan 7ay önce doktor 2 gelmesinde muane edip ameliyat olacak dedi ve 2ci kontrol de çocuğum göz teması ve ismine bakmadı ve doktorlara yoneltildik ve bu süreçte iyi geçmedi. İlk teşhis otizimdi doktor doktor gezdikten sonra otizim teşhisini son anda vazgeçildi. Ve daha bu hafta başka doktora gittik aslında gözünde bozukluk olmadığını 3 yaşına kadar duzelebilicegini söyledi. Benim psikoloji yerle bir oldu.