Burcub Oğlum 3 aylık rota virüs aşısı yaptırmamızı önerdi doktorumuz. Yaptıranlr varmı ateş vs yapıyormu
Semra1111 Burcub bende burda bekleyeyim ay sonu bizde 3 aylık oluyoruz yaptıracağız inşallah. Hangi markayı yaptıracaksın cnm
Deletedmom_22 Burcub bizde hiç ateş yapmadı 3 doz yaptırdık 😊 sadece halsizlik vardı biraz bol bol emzirdim
aynurta ben yaptirdim oglumaa cok tehlikeli bi hastalik Allah korusun önlemini aşıyla alalim dedik. ateş yapmadi rahat gecirdi
Sedaalya Bizde 3.ayımız da ilk dozumuzu olduk. Hiçbir yan etkisi olmadı. 3 hafta sonra 2.dozu yaptırıcaz.
Papatyamkuzum Burcub bende yaptırdım. Ateş kusma yapmadı. Sadece tadı kötü diye aşıyı içirirken ağlıyo minnoşlar. Mutlaka yaptırın. Yaptırmayanlstı duydum çok kötü atlatmışlar
Kzbnpcc Burcub ben kendim yaptim herhangi bir yan etkisi olmadı fazladan bir iki kakalı bez aldım o kadar o da tesadüf mü aşıdan mi bilmiyorum 🤔
dunyaharikasi Burcub dondurma yer gibi şapırdata şapırtada yedi benim oğlum ve hiç bir yan etki olmadı ateş huysuzluk ağlama vs. Yaptırın derim faydası olur zararı olmaz
Esmaaydemir BiZde hiç sıkıntı olmadı bebeğim aşılarda da ateş vs olmaz rotada da öyle oldu. Ama mutlaka yapılması gerekiyor rotanın. Geçende bezine kaka kaçırmış ve eli kaka olmuştu her an ağzına götürüp virüs kapabilirdi ordan
gokkusagitozu Rota aşısı damla şeklinde zaten hiç ateş vs yapmadı ilk kızımda ikinci doğacak onada yaptıracağım
sarmaliklahana Burcub kız yok aşı bile değil agızda 2 ml su gibi bişey. Agzına damlatıyor oldu bitti. Dozu ben evde yaptım hatta. Agızdan yanak içine damlattın yavas yavas hepsini yuttu kusma cıkarma olmaması önemli zaten. Ama ilk dozu hemşiremiz den izlemiştim dikkatlice ve herşeyini sordum nasıl yapılıyor nelere bakılıyor diye evde yapabilirsin demişti o yüzden yaptım. Yan etkisi yok aşının bizde olmadı 🤷 ama kesinlikle yaptırılmalı diye düşünüyorum
busrackr Bizde bugün yaptırdık hem rota hemde verem aşısı ishal ve huysuzluğu var biraz napmak lazım normal mi ? Rota aşısından mı kaynaklı yoksa verem aşısından mı ?
Kubrasolmmaz Burcub yaptırdım ben eşim rota ishali olmuş bebekken bütün özel aşılarını yaptım Allah korusun sonradan pişman olmamak için